fredag 7 oktober 2011

Arg och rädd

02:01. Ännu en sömnlös natt... Läkaren som vi visste kände till metoden från notube hade inte tid eller möjlighet att ta över vårt ärende, än mindre tid att sätta sig in i metoden tillräckligt för att vilja göra det.
Vi reflekterade igår över hur arga och besvikna andra föräldrar som gått igenom/går igenom samma sak kan låta. Arga och besvikna på den svenska sjukvården och inställningen till dessa barn. Jag känner mig mest rädd. Rädd att bli övertalad att sondmata Benjamin igen innan jag känner mig helt övertygad om att det är det bästa för honom. Rädd för att svika mig själv och honom. Rädd att misslyckas?

1 kommentar:

  1. Toppen Sofia!! Roligt med blogg (även om det hade varit bättre om den inte hade behövts...) och jag har undrat hur det har gått för er med notube och allt. Kul också att få se bild på Benjamin!

    Kram Anna

    SvaraRadera