måndag 17 september 2012

Ett ätande barn mer och en blogg mindre...

Jag ser fram mot den dag då jag avslutar denna blogg. Till den dag då ämnet Benjamin och maten är avslutat, då det inte finns så mycket mer att säga. Då Benjamin liksom andra barn har sina dagar av matlust och dagar av protester. Tills vi (och han själv) vet vad han gillar och inte gillar. Tills skafferiet fylls av annat än energidrycker. Tills dess fortsätter jag bloggen.

För än finns det mycket att säga om Benjamin och maten. Jag tycker dessutom om att skriva. Jag tycker också mycket om att läsa era kommentarer. Dessutom uppfyller bloggen sina syften. Jag får skriva av mig, ni får följa med i vad som händer och sist men inte minst så finns det andra som får ta del av våra erfarenheter.

Men en vacker dag ska jag sluta!  En vacker dag äter Benjamin. Tills dess läser vi om ett annat barn som äter och en annan mamma som slutar blogga. Läser och gläds och önskar lycka till framöver!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar