fredag 13 september 2013

Mera mat!!!

Idag har jag den stora glädjen att presentera filmen: Benjamin äter frukost! Kombinationen havreringar i  mjölk med sked är helt ny!

Som om det inte vore nog med det: På eftermiddagen åt han en hel banan!






Jag tänker att den här bloggen nog är i början på sitt slut nu. Den här bloggen som handlar om en pojke som lär sig äta. Men Benjamin äter nu. Jag tror att det kommer att ta ett tag för mig att inse det. Men när jag väl gör det, då är det slut. Men ännu har jag en del tankar och funderingar kvar att skriva om. Och förhoppningsvis många fler glädjerapporter!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer att sakna din blogg, när du slutar... Det är så härligt att se Benjamins framsteg och att läsa om dina tankar!
    /Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer också sakna bloggen när jag slutar. Så jag fortsätter ett tag till. Det är härligt att dela glädjen också!

      Radera