tisdag 30 juli 2013

En lunch

12.20. Vi äter lunch. Benjamin äter ingenting men dricker lite mjölk. Klara äter etiopisk pepparsås och dricker mjölk samtidigt som hon stolt gör tecknet för mjölk. Det är ingen bra kombination att både dricka och göra tecknet samtidigt...

Jag äter etiopisk pepparsås med nyskördad sallad och squash. Det blir lite LCHF det, tänker jag. Funderar på om jag kan gå ner i vikt i samma takt som Benjamin går upp. 7,5 kg på 3 år är kanske lite att ta i men kanske 2 kg på 1,5 år. Det borde gå tänker jag och tar en bit choklad.

Benjamin kissar och bajsar i kalsongerna. Klara kissar på pottan två gånger. Jag kommer på att jag glömt att gå på toaletten själv.

Sedan är alla väldigt trötta och somnar samtidigt som åskan mullrar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar